Aby dokonać reklamacji zakupionego towaru przez konsumentów, należy najpierw skontaktować się telefonicznie z firmą Brodmir i ustalić sposób i szczegóły reklamacji. Reklamacje bez prawidłowo uzupełnionego protokołu (poniższego formularza), skutkować będą odmową przyjęcia przesyłki i zwrotem do nadawcy (należy wypełnić wszystkie pola prawidłowymi danymi).


Dodaj reklamację - wypełnij formularz:

 

Czy zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez BRODMIR S.C z siedzibą w Rzeszowie, ul. Seniora 2 C? Udostępnione przez Ciebie dane osobowe są wykorzystywane w celu udzielania odpowiedzi na zapytanie.



REGULAMIN REKLAMACJI TOWARU 

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie do 21 dni od daty złożenia poprawnie wypełnionego protokołu reklamacyjnego wraz z kopią paragonu lub faktury oraz reklamowanej części. Po upływie terminu prosimy o zgłoszenie się do firmy Brodmir S.C. po odbiór decyzji reklamacyjnej. Nieodebranie decyzji w ciągu 7 dni od jej wydania jest równoznaczne z odstąpieniem przez reklamodawcę dochodzenia roszczeń z tytułu złożonej reklamacji!

Firma Brodmir S.C. zastrzega, że pozytywnie rozpatrzona reklamacja równoznaczna jest z odesłaniem towaru wolnego od wad lub towaru nowego do reklamującego w terminie do 7 dni od uznania Reklamacji. O uznaniu reklamacji Sprzedawca poinformuje Kupującego telefonicznie bądź drogą elektroniczną.

REKLAMACJA AMORTYZATORÓW

Producent amortyzatorów udziela gwarancji na wady materiałowe i technologiczne w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży końcowemu odbiorcy detalicznemu.

Gwarancja obejmuje wyłącznie amortyzatory nowo zakupione jedynie w przypadku wymiany obu amortyzatorów na osi. Podstawą przyjęcia roszczeń reklamacyjnych jest przedstawienie oryginału karty gwarancyjnej wraz z kopią dowodu zakupu. Dodatkowo w przypadku reklamacji dotyczącej tłumienia należy dołączyć wydruk z urządzenia do testowania amortyzatorów.

W przypadku wycieku, korozji tłoczyska amortyzatora- prosimy o dostarczenie osłon i odbojów pracujących z reklamowanym amortyzatorem.

Gwarancja nie obejmuje:

 - amortyzatorów uszkodzonych podczas montażu oraz w wyniku błędnego montażu

- amortyzatorów uszkodzonych w wyniku zastosowania zużytych osłon i odbojów

- amortyzatorów uszkodzonych na skutek wypadku

- amortyzatorów uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania pojazdu, podczas jazdy rajdowej, wyczynowej lub wyścigów.