
Reklamacje
REGULAMIN REKLAMACJI TOWARU
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie do 14 dni od daty złożenia poprawnie wypełnionego protokołu reklamacyjnego wraz z kopią paragonu lub faktury oraz reklamowanej części. Po upływie terminu prosimy o zgłoszenie się do firmy Brodmir SP. Z O.O. po odbiór decyzji reklamacyjnej. Nieodebranie decyzji w ciągu 7 dni od jej wydania jest równoznaczne z odstąpieniem przez reklamodawcę dochodzenia roszczeń z tytułu złożonej reklamacji!
Okres gwarancji jest określony w regulaminie sklepu.
Firma Brodmir SP. Z O.O. zastrzega, że pozytywnie rozpatrzona reklamacja równoznaczna jest z odesłaniem towaru wolnego od wad lub towaru nowego do reklamującego w terminie do 7 dni od uznania Reklamacji. O uznaniu reklamacji Sprzedawca poinformuje Kupującego telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
REKLAMACJA AMORTYZATORÓW
Producent amortyzatorów udziela gwarancji na wady materiałowe i technologiczne w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży końcowemu odbiorcy detalicznemu.
Gwarancja obejmuje wyłącznie amortyzatory nowo zakupione jedynie w przypadku wymiany obu amortyzatorów na osi. Podstawą przyjęcia roszczeń reklamacyjnych jest przedstawienie oryginału karty gwarancyjnej wraz z kopią dowodu zakupu. Dodatkowo w przypadku reklamacji dotyczącej tłumienia należy dołączyć wydruk z urządzenia do testowania amortyzatorów.
W przypadku wycieku, korozji tłoczyska amortyzatora- prosimy o dostarczenie osłon i odbojów pracujących z reklamowanym amortyzatorem.
Gwarancja nie obejmuje:
- amortyzatorów uszkodzonych podczas montażu oraz w wyniku błędnego montażu
- amortyzatorów uszkodzonych w wyniku zastosowania zużytych osłon i odbojów
- amortyzatorów uszkodzonych na skutek wypadku
- amortyzatorów uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania pojazdu, podczas jazdy rajdowej, wyczynowej lub wyścigów.