OLEJ DO AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HAVOLINE MULTI-VEHICLE ATF 1L FULL SYNTHETIC
  • OLEJ DO AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HAVOLINE MULTI-VEHICLE ATF 1L FULL SYNTHETIC

OLEJ DO AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HAVOLINE MULTI-VEHICLE ATF 1L FULL SYNTHETIC

HAV-3309
27 szt.
55,00 zł

Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF

Najwyższej jakości syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.

Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF to najwyższej jakości syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów, zalecany do samochodów osobowych z co najmniej sześcioma przełożeniami jazdy do przodu.

Zastosowania:

  • Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF stworzono z myślą o zastosowaniu i przetestowaniu w wielu różnych automatycznych skrzyniach biegów oraz w aplikacjach powiązanych ze specyfikacjami wymagającymi zarówno wysokiej, jak i niskiej lepkości oleju. Posiada aprobatę General Motors do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów i układach przeniesienia napędu, w których wymagana jest  specyfikacja oleju DEXRON®-VI (modele z roku 2006 i nowsze). Może być również stosowany w starszych typach skrzyń biegów wymagających olejów o specyfikacji DEXRON-II lub DEXRON-III
  • Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF spełnia wymagania  normy JASO 1A-LV13 (M315) dotyczącej wydajności; produkt zapewnia wydajną zmianę przełożeń, odporność na ścinanie i drgania, zgodnie z oczekiwaniami japońskich i koreańskich producentów samochodów
  • Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF może być używany w samochodach hybrydowych z elektroniczną bezstopniową skrzynią biegów (eCVT), w których producent OEM wymaga stosowania oleju MERCON LV lub Toyota Type WS. Olej nie może być stosowany w bezstopniowych skrzyniach biegów (CTV) z napędem pasowym i łańcuchowym

Korzyści:

  • Może być stosowany w wielu różnych nowoczesnych automatycznych skrzyniach biegów bez uzupełniania dodatkami uszlachetniającymi lub dolewkami, co pozwala minimalizować stany magazynowe
  • Utrzymuje kontrolę tarcia; zapewnia niezmiennie płynną zmianę biegów i ochronę przed drganiami
  • Szeroki zakres temperatur pracy przy minimalnym ścinaniu zapewnia wystarczającą lepkość oleju w wysokich temperaturach przez cały okres eksploatacji
  • Zaawansowany skład oleju pomaga chronić przekładnie, łożyska, tarcze sprzęgła, uszczelki, tuleje i inne podzespoły, zapewniając im optymalną trwałość
  • Podwyższona odporność na utlenianie umożliwia realizację dłuższych przebiegów i pomaga zapobiegać powstawaniu szkodliwych osadów, laków i szlamów
  • Mniejsze zużycie paliwa w porównaniu z olejami konwencjonalnymi dzięki niższym stratom na skutek oporu

Zatwierdzenia:

  • General Motors DEXRON-VI (GMN10060) [1]
  • Voith H55.6335.xx

Zalecenia:

Aisin Warner

  • AW-1

Chrysler

  • ATF+3 [2]
  • ATF+4 [2]

Ford

  • Mercon [3]
  • Mercon V [3]
  • Mercon SP [3]
  • Mercon LV [3]

GM

  • DEXRON-II [4]
  • DEXRON-III [4]

Honda/Acura

  • DW-1
  • Z-1

Hyundai/Kia

  • Genuine ATF
  • SP-II
  • SP-III
  • SP-IV/ SPH-IV
  • NWS-9638 T-5

Isuzu

  • SCS
  • Genuine ATF

Mazda

  • ATF M-III
  • ATF M-V

Mercedes-Benz

  • MB 236.5
  • MB 236.6
  • MB 236.7
  • MB 236.8
  • MB 236.9
  • MB 236.10
  • MB 236.12
  • MB 236.14
  • MB 236.15

Mitsubishi

  • ATF-J2
  • ATF-J3
  • SP-II
  • SP-III
  • SP-IV

Nissan/Infiniti

  • MATIC-D
  • MATIC-J
  • MATIC-K
  • MATIC-S
  • Subaru
  • ATF
  • ATF-HP
  • ATF 5AT

Toyota/Lexus

  • Typ T-III
  • Typ T-IV (JWS 3309)
  • Typ WS

Volkswagen/Audi

  • Nr części G 055 540 (A2)

Volvo

  • Nr części 1161521
  • Nr części 1161540/1161640