Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF
Najwyższej jakości syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.
Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF to najwyższej jakości syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów, zalecany do samochodów osobowych z co najmniej sześcioma przełożeniami jazdy do przodu.
Zastosowania:
- Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF stworzono z myślą o zastosowaniu i przetestowaniu w wielu różnych automatycznych skrzyniach biegów oraz w aplikacjach powiązanych ze specyfikacjami wymagającymi zarówno wysokiej, jak i niskiej lepkości oleju. Posiada aprobatę General Motors do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów i układach przeniesienia napędu, w których wymagana jest specyfikacja oleju DEXRON®-VI (modele z roku 2006 i nowsze). Może być również stosowany w starszych typach skrzyń biegów wymagających olejów o specyfikacji DEXRON-II lub DEXRON-III
- Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF spełnia wymagania normy JASO 1A-LV13 (M315) dotyczącej wydajności; produkt zapewnia wydajną zmianę przełożeń, odporność na ścinanie i drgania, zgodnie z oczekiwaniami japońskich i koreańskich producentów samochodów
- Havoline Full Synthetic Multi-Vehicle ATF może być używany w samochodach hybrydowych z elektroniczną bezstopniową skrzynią biegów (eCVT), w których producent OEM wymaga stosowania oleju MERCON LV lub Toyota Type WS. Olej nie może być stosowany w bezstopniowych skrzyniach biegów (CTV) z napędem pasowym i łańcuchowym
Korzyści:
- Może być stosowany w wielu różnych nowoczesnych automatycznych skrzyniach biegów bez uzupełniania dodatkami uszlachetniającymi lub dolewkami, co pozwala minimalizować stany magazynowe
- Utrzymuje kontrolę tarcia; zapewnia niezmiennie płynną zmianę biegów i ochronę przed drganiami
- Szeroki zakres temperatur pracy przy minimalnym ścinaniu zapewnia wystarczającą lepkość oleju w wysokich temperaturach przez cały okres eksploatacji
- Zaawansowany skład oleju pomaga chronić przekładnie, łożyska, tarcze sprzęgła, uszczelki, tuleje i inne podzespoły, zapewniając im optymalną trwałość
- Podwyższona odporność na utlenianie umożliwia realizację dłuższych przebiegów i pomaga zapobiegać powstawaniu szkodliwych osadów, laków i szlamów
- Mniejsze zużycie paliwa w porównaniu z olejami konwencjonalnymi dzięki niższym stratom na skutek oporu
Zatwierdzenia:
- General Motors DEXRON-VI (GMN10060) [1]
- Voith H55.6335.xx
Zalecenia:
Aisin Warner
Chrysler
Ford
- Mercon [3]
- Mercon V [3]
- Mercon SP [3]
- Mercon LV [3]
GM
- DEXRON-II [4]
- DEXRON-III [4]
Honda/Acura
Hyundai/Kia
- Genuine ATF
- SP-II
- SP-III
- SP-IV/ SPH-IV
- NWS-9638 T-5
Isuzu
Mazda
Mercedes-Benz
- MB 236.5
- MB 236.6
- MB 236.7
- MB 236.8
- MB 236.9
- MB 236.10
- MB 236.12
- MB 236.14
- MB 236.15
Mitsubishi
- ATF-J2
- ATF-J3
- SP-II
- SP-III
- SP-IV
Nissan/Infiniti
- MATIC-D
- MATIC-J
- MATIC-K
- MATIC-S
- Subaru
- ATF
- ATF-HP
- ATF 5AT
Toyota/Lexus
- Typ T-III
- Typ T-IV (JWS 3309)
- Typ WS
Volkswagen/Audi
Volvo
- Nr części 1161521
- Nr części 1161540/1161640