OLEJ PRZEKŁADNIOWY SYNTETYCZNY 75W90 1L API GL-5/GL-4
  • OLEJ PRZEKŁADNIOWY SYNTETYCZNY 75W90 1L API GL-5/GL-4

OLEJ PRZEKŁADNIOWY SYNTETYCZNY 75W90 1L API GL-5/GL-4

75W90 VSG
9 szt.

Opis

NR OE
83229407768, 83222365987, WSD-M2C200-C, 1045737, 5021033, TYK500010, 95834153600, G052145A2, G052539A2, G052911A2
80,00 zł

Gear Oil

OLEJ PRZEKŁADNIOWY W PEŁNI SYNTENTYCZNY MARKI RAVENOL O LEPKOŚCI 75W90

POJEMNOŚĆ 1L.

  • RAVENOL VSG SAE 75W-90 TO OLEJ PRZEKŁADNIOWY OPARTY NA BAZIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI W PEŁNI SYNTETYCZNYCH OLEJÓW BAZOWYCH ORAZ SPECJALNIE USZLACHETNIONYCH I INHIBITOWANYCH KOMPONENTACH. WŁAŚCIWOŚCI OLEJU PRZEWYŻSZAJĄ AKTUALNE WYMAGANIA OE DLA PRODUKTU TEJ KLASY. GWARANTUJE DOSKONAŁE FUNKCJONOWANIE PRZEKŁADNI, ZARÓWNO W SAMOCHODACH OSOBOWYCH JAK I CIĘŻAROWYCH.
  • JEST PRZEZNACZONY DO ZSYNCHRONIZOWANYCH I NIEZSYNCHRONIZOWANYCH SKRZYŃ MANUALNYCH, PRZEKŁADNI RÓŻNICOWYCH I PRZYSTAWEK ODBIORU MOCY, DLA KTÓRYCH ZALECA SIĘ STOSOWANIE OLEJU ZGODNIE Z API GL-5 LUB GL-4. NADAJE SIĘ DOSKONALE DO STOSOWANIA W WYSOKO OBCIĄŻONYCH MOSTACH NAPĘDOWYCH.RAVENOL VSG SAE 75W-90 JEST SZCZEGÓLNIE POLECANY DO SKRZYŃ BIEGÓW FORD IB5, B5, MTX75, GM5, MT285/6, MMT6/6, MT75, R15M-D, R15MX-D, MT82 I PORSCHE FULL-TIME TRANSFER CASE Z TORSEN (PL72T) DLA CAYENNE 92A / 958 DIESEL I S HYBRID OD 2010 DO 2018 ROKU.

WŁAŚCIWOŚCI:

  • ZAWIERA WYSOKIE REZERWY DODATKÓW USZLACHETNIAJĄCYCH DLA DŁUGICH OKRESÓW POMIĘDZY WYMIANAMI OLEJU, ZGODNIE Z ZALECENIAMI PRODUCENTA,
  • NAJLEPSZA OCHRONA PRZED ZUŻYCIEM I NAJLEPSZA WYDAJNOŚĆ PRZEKŁADNI,
  • STABILNY FILM SMARNY, RÓWNIEŻ PRZY WYSOKICH OBCIĄŻENIACH,
  • WYSOKA ODPORNOŚĆ OKSYDACYJNA ZAPOBIEGA ZGĘSTNIENIU OLEJU I TWORZENIU SIĘ OSADÓW,
  • ZNAKOMITA ZDOLNOŚĆ TRANSPORTOWANIA ZANIECZYSZCZEŃ, GWARANTUJĄCA CZYSTOŚĆ WEWNĘTRZNYCH ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW, RÓWNIEŻ PO BARDZO DŁUGICH OKRESACH MIĘDZY WYMIANAMI OLEJU,
  • BARDZO DOBRA TOLERANCJA Z ELASTOMERAMI, CO POZWALA UNIKNĄĆ PRZECIEKÓW,
  • BARDZO SILNA OCHRONA PRZED TWORZENIEM SIĘ RDZY, PIANY ORAZ KOROZJĄ,
  • PEŁNA NEUTRALNOŚĆ W STOSUNKU DO METALI NIEŻELAZNYCH,
  • BARDZO NISKA TEMPERATURA PŁYNIĘCIA -57°C,
  • DOSKONAŁE WŁAŚCIWOŚCI PRZY DUŻYCH NACISKACH EP (EXTREME PRESSURE),
  • OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA, RÓWNIEŻ W EKSPLOATACJI NA KRÓTKICH ODCINKACH, NAWET PRZY NISKICH TEMPERATURACH ZEWNĘTRZNYCH,
  • EKSTREMALNA ODPORNOŚĆ NA ŚCINANIE,
  • LEPKOŚĆ OLEJU POZOSTAJE NA NIEZMIENIONYM POZIOMIE LEPKOŚCI POCZĄTKOWEJ W KLASIE Z SAE 75W-90, NAWET W BARDZO DŁUGICH OKRESACH UŻYTKOWANIA.