- Wybierz pojazd
-
Kategorie
- GADŻETY
- AKCESORIA, TUNING
- CHŁODZENIE SILNIKA
-
CZUJNIKI
- CZUJNIK ABS
- CZUJNIK BIEGU WSTECZNEGO
- CZUJNIK CIŚNIENIA POWIETRZA
- CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU
- CZUJNIK CIŚNIENIA W KOLEKTORZE SSĄCYM MAP SENSOR
- CZUJNIK HALLA
- CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU
- CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU
- ZAWÓR ODPOWIETRZENIA SKRZYNI KORBOWEJ
- CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY
- CZUJNIK TEMPERATURY
- CZUJNIK STOPU
- CZUJNIK PARKOWANIA
- CZUJNIK PRĘDKOŚCI
- CZUJNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ
- CZUJNIK UDERZENIA
- CZUJNIK CIŚNIENIA KLIMATYZACJI, PRESOSTAT
- CZUJNIK SKRĘTU
- CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA
- CZUJNIK CIŚNIENIA POMPY HAMULCOWEJ
- CZUJNIK POZIOMU PALIWA
- UKŁAD HAMULCOWY
- CZUJNIK BIEGU WSTECZNEGO, STOPU
- CZUJNIK ABS, CZUJNIK STOPU
- CZUJNIK POZIOMU OLEJU
- FILTRY
-
ELEMENTY NADWOZIA I KAROSERII, OŚWIETLENIE
- AMORTYZATOR MASKI, KLAPY
- BŁOTNIK
- CZUJNIK PARKOWANIA
- EMBLEMATY
- GRILLE ATRAPY
- HALOGENY, LAMPY PRZECIWMGIELNE
- KIERUNKOWSKAZY, LAMPY OBRYSOWE
- KLAMKI
- LAMPA TYŁ
- LISTWY, USZCZELKI
- LUSTERKA I ICH ELEMENTY
- MASKA SILNIKA
- NADKOLE
- PROGI
- REFLEKTOR PRZÓD
- SILNICZKI, PODNOŚNIKI SZYB
- SZYBY
- ZDERZAKI I ICH ELEMENTY
- ZAMKI DRZWI KLAPY, SIŁOWNIKI ZAMKA CENTRALNEGO
- PAS PRZEDNI
- ZBIORNICZEK SPRYSKIWACZA
- CHLAPACZE
- KAMERA COFANIA
-
KLIMATYZACJA, OGRZEWANIE
- WENTYLATOR WNĘTRZA
- CHŁODNICA KLIMATYZACJI
- KOMPRESOR KLIMATYZACJI
- ZAWÓR ROZPRĘŻNY
- FILTR KABINOWY
- NAGRZEWNICA, ELEMENTY NAGRZEWNICY
- PAROWNIK KLIMATYZACJI
- OSUSZACZ KLIMATYZACJI
- PRZEWODY KLIMATYZACJI
- REZYSTOR DMUCHAWY
- SPRZĘGŁO, CEWKA KOMPRESORA
- CZUJNIK CIŚNIENIA KLIMATYZACJI, PRESOSTAT
- USZCZELKI - ORINGI KLIMATYZACJI
- KLAPY NAWIEWU
- CHŁODNICA OLEJU SKRZYNI
- OLEJE, PŁYNY EKSPLOATACYJNE
- PIASTY KOŁA, ŁOŻYSKA, SZPILKI, NAKRĘTKI
- UKŁAD WYDECHOWY, EMISJA
- ROLKI, PASKI, NAPINACZE
- ROZRZĄD I ELEMENTY ROZRZĄDU
-
SILNIK I KOMPONENTY SILNIKA
- BAGNET OLEJU
- GŁOWICE
- MISKA OLEJOWA
- KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO
- KORBOWÓD
- KOREK SPUSTOWY MISKI OLEJOWEJ
- PANEWKI
- PIERŚCIENIE TŁOKOWE
- POMPA OLEJU
- POPYCHACZE, LASKI, DŹWIGIENKI ZAWOROWE
- TŁOKI
- SZPILKI GŁOWICY
- USZCZELKI GŁOWICY, USZCZELKI GÓRA SILNIKA
- USZCZELKI DOŁU SILNIKA
- USZCZELKA MISKI OLEJU
- USZCZELNIACZE ZAWOROWE
- USZCZELKA KOLEKTORA SSĄCEGO, KOLEKTOR SSĄCY
- USZCZELKA KOLEKTORA WYDECHOWEGO
- USZCZELNIACZ WAŁU KORBOWEGO
- USZCZELKI POKRYWY ZAWORÓW
- USZCZELKI POKRYWY ROZRZĄDU
- WAŁ KORBOWY
- WAŁEK ROZRZĄDU
- ZAWORY SSĄCE, WYDECHOWE
- PODUSZKA SILNIKA
- OSŁONY SILNIKA
- KOREK WLEWU OLEJU
- PROWADNICA ZAWOROWA
- USZCZELKA PODSTAWY FILTRA OLEJU
- SPRĘŻYNY ZAWOROWE
- ROZDZIELACZ PODCIŚNIENIA
- ROZDZIELACZ PODCIŚNIENIA
-
SKRZYNIA BIEGÓW
- ŁAPA SPRZĘGŁA
- CHŁODNICA OLEJU SKRZYNI
- LINKA SPRZĘGŁA
- LINKI ZMIANY BIEGÓW
- BAGNET SKRZYNI
- POMPKA SPRZĘGŁA
- SPRZĘGŁO
- WYSPRZĘGLIK SPRZĘGŁA
- FILTR SKRZYNI
- ZESTAW NAPRAWCZY SKRZYNI
- CZUJNIK BIEGU WSTECZNEGO, STOPU
- CZUJNIK PRĘDKOŚCI
- USZCZELKA MISKI OLEJU SKRZYNI
- PODUSZKA SKRZYNI
- MISKA OLEJOWA SKRZYNI
- POKRYWY DEKLE
- USZCZELNIACZ WAŁKA ZDAWCZEGO SKRZYNI BIEGÓW
- PRZEWODY SKRZYNI BIEGÓW
- UKŁAD ELEKTRYCZNY I ZAPŁONOWY
-
UKŁAD KIEROWNICZY
- AMORTYZATOR DRGAŃ, SKRĘTU
- CHŁODNICA WSPOMAGANIA
- CZUJNIK CIŚNIENIA WSPOMAGANIA
- DRĄŻEK KIEROWNICZY
- KOŁO PASOWE POMPY WSPOMAGANIA
- KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO
- ŁĄCZNIK KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ
- ŁĄCZNIK KOŃCÓWEK DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH
- OLEJ DO POMPY WSPOMAGANIA
- OSŁONA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO
- PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
- POMPA WSPOMAGANIA
- PRZEWODY UKŁADU WSPOMAGANIA
- ZESTAW NAPRAWCZY PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ
- WĄS RAMIĘ PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ PITMAN ARM
- WSPORNIK UKŁADU KIEROWNICZEGO IDLER ARM
- ZBIORNICZEK PŁYNU WSPOMAGANIA
- ZESTAW NAPRAWCZY POMPY WSPOMAGANIA
- ZWROTNICA
- DRĄŻEK REAKCYJNY, TULEJE
- ŚRUBY ZBIEŻNOŚCI
-
UKŁAD HAMULCOWY
- BĘBNY HAMULCOWE
- CYLINDEREK HAMULCOWY
- CZUJNIK ABS, CZUJNIK STOPU
- JARZMO ZACISKU
- KLOCKI HAMULCOWE
- LINKI HAMULCA RĘCZNEGO
- ODPOWIETRZNIK ZACISKU
- PROWADNICE ZACISKU
- PRZEWODY HAMULCOWE
- POMPA HAMULCOWA SERWO
- REPERATURKA PROWADNICY ZACISKU
- REPERATURKA TŁOCZKA
- SZCZĘKI HAMULCOWE
- TARCZE HAMULCOWE
- TARCZA KOTWNICZNA
- ZESTAWY NAPRAWCZE I MONTAŻOWE
- TŁOCZEK ZACISKU
- ZACISK HAMULCOWY
- KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA
- CZUJNIK CIŚNIENIA POMPY HAMULCOWEJ
- UKŁAD NAPĘDOWY
- UKŁAD PALIWOWY
-
UKŁAD ZAWIESZENIA
- AMORTYZATORY
- CZUJNIKI
- ŁĄCZNIK STABILIZATORA, STABILIZATOR
- MOCOWANIE, ŁOŻYSKO AMORTYZATORA
- OSŁONY I ODBOJE AMORTYZATORA
- SPRĘŻYNY ZAWIESZENIA, PODSTAWY SPRĘŻYN
- SANKI RAMA
- SWORZEŃ WAHACZA, ZWROTNICY
- TULEJE ODBOJE RESORÓW
- TULEJE RAMY NADWOZIA
- TULEJE STABILIZATORA
- TULEJA WAHACZA, ZWROTNICY, MOSTU
- WAHACZE
- MIECH PODUSZKA ZAWIESZENIA
- KOMPRESOR ZAWIESZENIA
- ZESTAWY NAPRAWCZE, ŚRUBY
- USZCZELNIACZE
- WYPOSAŻENIE WNĘTRZA
- RAMKI TABLIC REJESTRACYJNYCH
- WYCIERACZKI I ICH ELEMENTY
- ŻARÓWKI, KOSTKI, OPRAWKI
- NARZĘDZIA
- Chemia Warsztatowa
- OPONY FELGI
- ZESTAWY SERWISOWE (OLEJ + FILTRY)
- Promocje
- Nowości
- Dekoder VIN
- Samochody do ślubu
DODATEK PENRITE PRO SERIES PETROL ENGINE BOOST+500ml
PETROL ENGINE BOOST + TO PROFESJONALNY DODATEK DO OLEJU SILNIKOWEGO, KTÓRY ZMNIEJSZA TARCIE I POPRAWIA WYDAJNOŚĆ ANTYZUŻYCIOWĄ OLEJÓW SILNIKOWYCH. JEGO ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA POMAGA RÓWNIEŻ UTRZYMAĆ PARAMETRY OLEJÓW SILNIKOWYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI DOTYCZĄCYMI EKONOMII SPALANIA PALIWA, WYDAJNOŚCI I TRWAŁOŚCI SILNIKA. SKUTECZNIE ZWIĘKSZA POZIOM CYNKU W OLEJU SILNIKOWYM, NIE ZWIĘKSZAJĄC POZIOMU FOSFORU, CO POZWALA NA JEGO STOSOWANIE W POŁĄCZENIU Z OLEJAMI SILNIKOWYMI O ŚREDNIM I NISKIM POZIOMIE SAPS, STOSOWANYMI W NOWOCZESNYCH SILNIKACH O NISKIEJ EMISJI.
ZASTOSOWANIE
PETROL ENGINE BOOST + JEST PRZEZNACZONY DO UŻYTKU W NOWOCZESNYCH I KLASYCZNYCH SILNIKACH 4, 6 I 8+ CYLINDROWYCH, WIELOZAWOROWYCH, W TYM Z VVT, WOLNOSSĄCYCH WYPOSAŻONYCH W SPRĘŻARKĘ MECHANICZNĄ I TURBODOŁADOWANYCH. MOŻE BYĆ STOSOWANY W SILNIKACH O WYSOKIEJ WYDAJNOŚCI, STANDARDOWYCH, A TAKŻE W UŻYTKU W WARUNKACH ZAWODOWYCH I NORMALNEJ JAZDY PO DROGACH. NIE NADAJE SIĘ DO STOSOWANIA W SILNIKACH 2-SUWOWYCH.
PETROL ENGINE BOOST + JEST IDEALNY DO STOSOWANIA Z PEŁNOSYNTETYCZNYMI, PÓŁSYNTETYCZNYMI LUB MINERALNYMI OLEJAMI PREMIUM. DOSKONALE NADAJE SIĘ DO STOSOWANIA W OLEJACH SILNIKOWYCH DLA SILNIKÓW BENZYNOWYCH O NISKIEJ EMISJI Z NISKIM I ŚREDNIM POZIOMEM SAPS, Z MYŚLĄ O OSIĄGNIĘCIU EKONOMII PALIWA. JEGO ZAAWANSOWANA FORMUŁA NIE USZKADZA KATALIZATORÓW SPALIN.
JEDNA BUTELKA O POJEMNOŚCI 500 ML W SILNIKU O POJEMNOŚCI UKŁADU SMAROWANIA 6 LITRÓW WYSTARCZA, ABY TYPOWY OLEJ SILNIKOWY O ŚREDNIM POZIOMIE SAPS OSIĄGNĄŁ POZIOM CYNKU OKOŁO 1510 PPM, BEZ ZWIĘKSZANIA POZIOMU FOSFORU, POPIOŁU SIARCZANOWEGO ANI SIARKI.
PETROL ENGINE BOOST + ZOSTAŁ SPRAWDZONY W WARUNKACH WYŚCIGOWYCH W SILNIKACH WYMAGAJĄCYCH OLEJÓW Z NAJWYŻSZEJ PÓŁKI. JEST PRODUKTEM WYBIERANYM PRZEZ WIELU ZAWODNIKÓW, KTÓRZY UŻYWAJĄ POJAZDÓW W ZAWODACH NA TORACH WYŚCIGOWYCH, WYŚCIGACH NA ĆWIERĆ MILI, RAJDACH, DRIFTINGU, WYŚCIGACH GÓRSKICH CZY PRÓBACH CZASOWYCH.
PROSZĘ ZAUWAŻYĆ: PETROL ENGINE BOOST + NIE NADAJE SIĘ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH.
RODZAJE POJAZDÓW I PALIWA
PETROL ENGINE BOOST + NADAJE SIĘ DO ZASTOSOWAŃ W SPORCIE ORAZ NA DROGACH PUBLICZNYCH W SAMOCHODACH OSOBOWYCH I LEKKICH POJAZDACH UŻYTKOWYCH, MOŻE BYĆ STOSOWANY W POJAZDACH ZASILANYCH BENZYNĄ, LPG, E10, E85 (TYLKO DO ZAWODÓW), PALIWAMI LOTNICZYMI, METANOLEM, METANOLEM I INNYMI PALIWAMI. NIE NADAJE SIĘ DO STOSOWANIA W SILNIKACH WYSOKOPRĘŻNYCH ANI W MOTOCYKLACH CZTEROSUWOWYCH Z MOKRYMI SPRZĘGŁAMI, PONIEWAŻ MODYFIKATOR TARCIA WPŁYNIE NA WYDAJNOŚĆ SPRZĘGŁA.
ZALETY
ZWIĘKSZONA OCHRONA PRZED ZUŻYCIEM (REDUKCJA ZUŻYCIA O 3% W TESTACH LABORATORYJNYCH)
ZMNIEJSZA TARCIE NAWET O 10% (WYKAZANE W LABORATORIUM TESTEM HFRR)
ZMNIEJSZA TARCIE W MIARĘ WZROSTU TEMPERATURY (WYNIKI TESTÓW PORÓWNANE PRZY 70°C, 100°C I 130°C)
LEPSZA MOC SILNIKA W PRZYPADKU PRACY W MAKSYMALNEJ TEMPERATURZE PODCZAS ZAWODÓW I EKSTREMALNEGO OBCIĄŻENIA
LEPSZA EKONOMIA PALIWA W ZASTOSOWANIACH DROGOWYCH
PODSTAWOWY PAKIET DI UTRZYMUJE RÓWNOWAGĘ WYDAJNOŚCI PODSTAWOWEGO OLEJU SILNIKOWEGO
KOMPATYBILNY Z OLEJAMI SILNIKOWYMI MINERALNYMI, PÓŁSYNTETYCZNYMI I PEŁNOSYNTETYCZNYMI
NIE USZKADZA KATALIZATORÓW SPALIN